Post by stolexunmucu on Feb 17, 2022 21:25:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Jetpack Joyride ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Jetpack Joyride IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger penge ▞▞▞
▞▞▞ Jetpack Joyride 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker det her spil og jeg er glad for det er kommet til android, men hver gang jeg trykker på spillet og den står og loader lidt, så går den lige pludselig tilbage til min startside på min mobil!!
Jeg kan godt lide halloween, det bedste spil er fedt og nogle 😎fede maskiner og min yndlingsdel er strømopgraderingen som robotcykel og cyborg og er bare det bedste spil derude 🙌👌😎
Jeg mener, det er lidt sjovt, men det vil blive et spil, du kan glemme ret hurtigt. Hvis de gjorde det nemmere eller tilføjede en historie, ville det være sjovere
Jeg savner den gamle Jetpack Joyride, dette er bare ikke det samme spil fra da det først kom ud, fortæl dig, at jeg hellere vil betale penge for spillet direkte, og så prøv at finde ud af, hvordan du kan slippe af med annoncerne. Ville også ønske, at du kunne få den originale version af JJ, mand, jeg ville så betale penge for det.
For meget reklame. Jeg er helt for, at udviklerne skal tjene penge og har ikke noget imod nogle få annoncer, men det her er latterligt. Spillede dette for længe siden og var meget mindre påtrængende. Afinstalleret inden for få minutter.
Dette spil er FANTASTISK, og udviklerne gør et rigtig godt stykke arbejde med at holde spillet underholdende og opdateret, men min eneste klage er, at det fylder 3+ GB på min telefon, hvilket er endnu mere end store spil som Minecraft! Jeg vil med glæde gøre denne anmeldelse til 5 stjerner, hvis opbevaringsproblemet er løst. Tak, fordi du gjorde dette spil til en sand klassiker, Halfbrick!
Jeg plejede at elske dette spil, men mængden af annoncer er bare dum efter næsten hver kørsel, og det dræber mig bogstaveligt talt.
jeg elsker spillet så da jeg fandt ud af at man kunne få det til android blev jeg da glad.. men så gør det mig ret irreteret når jeg ikke kan spille spillet den går bare ud med det samme jeg går ind i det.
Godt
Det plejede at være godt, og det er den mest frustrerende del. Det BRUGER at være godt! Før den store cash cow-opdatering, var den eneste gang, du så en annonce, når du ville forlænge dit løb. Hvis du følte, at det gik godt, kunne du VÆLGE at se en annonce i bytte for et ekstra liv. Nu har du ikke noget valg. 30 sekunders annoncer efter hver anden kørsel spørger meget. FOR MEGET efter min mening. Så tøv ikke. Gå og spil noget andet. Den måde, dette spil er bygget på nu, er ikke det værd.
Sjovt, men buggy med annoncer. Jeg husker at have spillet dette for længe siden, men jeg kan ikke huske alle annoncerne eller mikrotransaktionerne. Det ser også ud til at køre rigtig hurtigt, 150%-200% hurtigt. Edit: Dette ser ud til kun at ske, når min telefon er i 90Hz-tilstand.
Godt til både mig og min lillesøster 😊😊😊
Jetpack Joyride Arkade plup
Jeg ville ønske, at jeg kunne have bedømt 1 stjerne, fordi så snart jeg downloadede det, var jeg ved at spille spillet, og det frøs og stoppede, og jeg prøvede at åbne det igen og igen, og jeg prøvede at afinstallere og installere, og det vil ikke virke plzzz fix det Jeg elsker virkelig dette spil, og du skiftede år, det var fint, men nu er det lort SKIFT DET!!😤
Jeg har lige fået en ny telefon, og da jeg geninstallerede spillet, af en eller anden grund, når jeg prøver at spille det, begynder det med det samme at spille, det springer menuen over, og når jeg sætter det på pause, giver det mig ingen muligheder undtagen at genoptage og når jeg dør, giver det mig et frit hjerte, så jeg kan ikke stoppe spillet, jeg ved ikke, hvorfor det gør dette, venligst hjælp
Men... Hver gang jeg åbner det er teleporter magnet slået fra. Det er lidt irriterende
Dette er et fantastisk spil, men jeg har haltet, og der er en del flere annoncer end sidst, jeg spillede det, men alt andet er fint. Jeg spillede dette i 2012-2013, og formatet har ændret sig, hvilket er lidt underligt at vænne sig til, generelt er det et fantastisk spil.
Det her lotte spil er til 2 årige
Band Stjerner Overblik til Android og IOS - Pop Group simulator
Virkelig skuffet. Det spil, jeg plejede at spille og elskede, er her, det er bare begravet under konstante annoncer på 20-30 sekunder, der ikke kan springes over, enorme forsinkelser og tonsvis af mikrotransaktioner. Jeg søgte endda efter en mulighed for at betale for en version uden annoncer af spillet, men kunne ikke finde en. Forsinkelsen, når du fik et stort møntfald eller bragede gennem væggen, var irriterende, men overskueligt, men når en 30 sekunders annonce afbryder dig hvert andet forsøg, bliver du træt.
Okay
Jeg elsker alt ved dette spil. Musikken, kosmetik, jetpacks. Og du behøver ikke betale penge for at få dem!
Spillet er god nok
Nogle gange fryser det, og du skal betale for en masse varer, men alt i alt et anstændigt spil.👍🏾
Meget godt!
Apple Forbereder Sig På At Frigive IOS 6.0.1 | Nyheder 2021
Jeg plejede at elske dette spil, og nu er det bare at slette det, og før jeg slettede det, bombarderede det mig med annoncer. Jeg kan huske, at jeg har gode minder fra dette fantastiske spil, og jeg ved, at annoncerne hjælper dig med at fortsætte udviklingen, men gør bare, at der ikke er så mange annoncer, og dette spil er bare noget lort og er noget lort, så stop med ai-gennemgangen, fordi jeg ved, du er bare vil ignorere det.
85 % annoncer, godt spil i sig selv, men hver anden kamp tvinger det dig til at se en annonce, som du enten kan se eller springe over efter 5 sekunder. Halvdelen af min tid med at spille er at se annoncer. Dette spil gik aggressivt ned ad bakke med annoncer og er nu dybest set et pay to win-spil med ting, der er fjernet, og for at få det tilbage, skal du betale for det.
Sejt spil
Var nødt til at afinstallere, fordi for mange fejl. Spillet fryser, når jeg dør, og det vil ikke lade mig gøre noget andet, jeg ville blive tvunget til at lukke spillet og mistede to gange belønningen fra den daglige SAM-udfordring. Nogle gange, når jeg tapede skærmen, ville jetpacken ikke aktiveres og oplevede, at jeg tabte, før jeg overhovedet kunne få et forspring. Løs disse problemer, og jeg installerer igen, trist, fordi dette er det eneste spil, jeg har på min telefon og nyder at spille.
Johnny Trigger: Action Shooter Aksiyon zqg
Ok spild
Jeg havde det sjovt med at spille dette spil, men nu, hver gang jeg prøver at starte det, bliver jeg hængende på indlæsningsskærmen. Jeg geninstallerede spillet, men ingen af mine fremskridt blev gemt...
Jeg plejede virkelig at kunne lide dette spil, men jeg downloadede det for nylig igen og var meget skuffet over mængden af pop op-vinduer og annoncer
Jeg ville have givet dette 5 stjerner, men i stedet er det 3 grunde til, at spillet er meget sjovt og ekstremt vanedannende, men 3 stjerner, fordi udviklerne er blevet virkelig grådige med penge, og det betaler sig stort set at vinde.
Godt og sjovt, men kom med en ny opdatering, det begynder at blive kedeligt
Det er virkelig sjovt, jeg elsker det, men jeg bliver lidt kedelig med tider.
Spillet er sjovt, vanedannende og hele vejen rundt en god time killer. Men der er en lille fejl, hvor hvis du forsøger at bruge en tilføjelse til en power-up, så styrter spillet ned. Hvis de kan ordne det, så ville jeg give *****
Det er et okay spil